کارشناسان آموزش

آقای مارانی کارشناس مجموعه فنی مهندسی و هنر

سرکار خانم علیزاده کارشناس مجموعه اقتصاد،علوم انسانی و اداری

شرح وظایف کارشناسان آموزش:

– .برنامه ریزی دروس با هماهنگی گروه های مختلف آموزشی موسسه
– .ثبت دروس ،انجام پیش انتخاب
– .کنترل انتخاب واحدهای دانشجویان رشته مربوطه
– .کنترل حذف و اضافه ها دانشجویان رشته مربوطه با هماهنگی اساتید مشاور
– .کنترل حذف تکدرس دانشجویان رشته مربوطه با هماهنگی اساتید مشاور
– .تنظیم و ارسال دعوتنامه اساتید

– .تنظیم و اعالم ساعات دروس نظری و عملی و کارآموزی دانشجویان به صورت برنامه هفتگی با هماهنگی اساتید و مسئولین کارورزی
– .کنترل تشکیل کالس های دانشکده بر طبق برنامه پیش بینی شده و جبرانی و ثبت در فرمهای مربوطه
– .کنترل و بررسی وضعیت کلاس های درس از لحاظ وسایل آموزشی و کمک آموزشی
– .همکاری در برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم
– .انجام امور آموزشی دانشجویان مانند اعلام وضعیت تحصیلی, ارتقاء معدل نسبت به سنوات قبل, تعداد ترم مشروطی
– .پیگیری انجام امور آموزشی دانشجویان مانند صدور گواهی اشتغال به تحصیل, اعالم اتمام سنوات ،مشروطی و رد معدل و …..
– .تکمیل درخواستهای دانشجویان مهمان ، انتقالی ، تغییر رشته وامضاء و ارسال به مرکز محاسبات موسسه
– .تهیه فرم های مربوط به کمیته منتخب و تحویل آن به رییس اداره آموزش
– .تنظیم برنامه امتحانات و دریافت تائید مدیر گروه آموزشی مربوطه،ارسال دعوتنامه ممتحنین و مراقبین ،تهیه صورتجلسه امتحانات و گزارش اجرای امتحانات
– .تحویل کارنامه ترمی به اساتید راهنما و حل مشکلات آموزشی دانشجویان مانند ترم مشروطی, سنوات آموزشی …
– .اعلام اسامی دانشجویان مشروط, ممتاز و ارتقاء و افت معدل و دانشجویانی که در مهلت مقرر انتخاب واحد ننموده اند به رئیس اداره آموزش
– .پیگیری و دریافت لیست نمرات پایان ترم, انجام امور اصلاح نمره
– تکمیل فرم های مربوط به قرار داد حق التدریس اساتید
– صدور گواهی تدریس اساتید در پایان هر نیمسال
– تحویل فرم فعالیتهای آموزشی استادان گروه مربوطه یک ماه قبل از پایان کلاسها به اساتید
– دریافت وکنترل فرم های فعالیتهای آموزشی استادان رشته مربوطه
– مطالعه کامل دستورالعملهای اجرائی واصله جهت داشتن اطلاعات و تسلط کافی به قوانین و مقررات آموزشی


امور کلاسها :


– تهیه لیست حضور و غیاب و پوشه کلاسها(تئوری و عملی) قیل از شروع هر نیمسال.
– هماهنگی و پیگیری امور مربوط به حضور و غیاب اساتید.
– تعیین کسری و جبرانی کلاسها از هفته ۱۱ به بعد و اعلام به اساتید جهت جبران.
– هماهنگی با نمایندگان کلاسها(دانشجویان) جهت انجام امور مربوط به کلاسها.
– کنترل وسایل سمعی و بصری قبل از شروع کلاسها و در طول ترم و هماهنگی با مدیر امور اداری دانشکده در خصوص تعمیر به موقع وسایل و کنترل دقیق گارانتی و بررسی دستگاههای کلاس.
– هماهنگی، پیگیری، پاسخگویی و تهیه برنامه ایاب و ذهاب اساتید مدعو و دانشجویان
-جوابگویی و هماهنگی و پیگیری امور مربوط به آموزش و کلسها (تئوری و عملی) در تمام زمینه ها به اساتید و دانشجویان.
– اطالع رسانی های مورد نیاز مناسب (در بوردهای مربوطه و به مسئول سایت) برای دستورالعمل های ارسالی از وزارتخانه و یا تغییرات ایجاد شده در کلسها.
– هماهنگی با اساتید جهت حضور به موقع در سر کلاسها.
– چک روزانه کلاسها و حضور و غیاب ساعتی اساتید.


امور مربوط به دانشجویان :


– همکاری در دریافت مدارک مورد نیاز از دانشجویان جدیدالورود جهت تشکیل پرونده.
– تکمیل و تشکیل پرونده برای دانشجویان جدیدالورود و نگهداری سوابق تحصیلی دانشجویان.


امور مربوط به امتحانات :


– هماهنگی و همکاری در ارسال دعوتنامه های مربوطه به امتحانات جهت اساتید دروس نظری.
– همکاری در دریافت سئوالات اساتید.
– همکاری در پیگیری ، تکثیر سئوالات و آماده سازی برگه های امتحانی.
– همکاری در تحویل سئوالات و لیست حضور و غیاب امتحانات به اساتید در روز امتحان.
– همکاری در دریافت لیست نمرات ازاساتید.
– کمک به برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم به عنوان ممتحن ، تکثیر سئوالات و هماهنگی با نماینده کلاس مربوطه جهت برگزاری امتحانات میان ترم.
– هماهنگ بودن با مسئول آموزش در کلیه امور محوله و شرکت در جلسات آموزشی ماهانه.